Bu yazımızda “Bin pişman olmak bir deyim midir” konusunu tüm detaylarıyla ele aldık. Interfly sayfamızı takip etmeye devam edin! Bin pişman olmak bir deyim midir? Herkese merhaba! Bu yazımızda “Bin pişman olmak bir deyim midir” hakkında bilinmesi gereken önemli noktaları ele alıyoruz. Ankara’da sabahları erken kalkmanın kendine has bir sessizliği var. Özellikle kışın, pencerenin kenarına vuran soğuk ışıkla birlikte insanın zihni de biraz ağır çalışıyor. Üniversiteden mezun olduktan sonra ekonomi alanında veriyle uğraşmaya başladığım günleri düşündüğümde, bazı kararların insanın peşini uzun süre bırakmadığını daha iyi anlıyorum. Özellikle de “keşke yapmasaydım” dediğimiz anlar… İşte tam burada aklıma sık sık gelen bir…
Yorum Bırak