BTK neye bakar?
5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu kapsamında hizmet veren Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, aynı zamanda 5809 sayılı Elektronik ve Haberleşme Kanunu kapsamında telekomünikasyon sektörünün denetimini, düzenlenmesini ve genel teşkilatlanmasını üstlenmektedir.
BTK hangi şikayetlere bakar?
Şikayet gönderme, zararlı içerik bildirme, sabit abonelik talebinde bulunma gibi işlemler kurumun internet sitesi üzerinden gerçekleştirilebilir. BTK, İnternet sağlayıcıları ile ilgili sorunları çözer, dolayısıyla İnternet sağlayıcınızla ilgili bir abonelik sorununuz varsa yapmanız gereken en iyi şey BTK ile iletişime geçmektir.
BTK’ya nasıl ulaşabilirim?
Kayıp/Çalıntı bildiriminde bulunmak için cihazın 15 haneli IMEI numarasının bilinmesi ve bağlantının yasal sahibi olan kişinin aşağıdaki işlemleri yapması gerekmektedir: e-Devlet Kapısı veya BTK Bilgi ve Bildirim Merkezi (Tüketici İletişim Merkezi-120) kanallarından biri üzerinden bildirimde bulunulması gerekmektedir.
BTK müşteri hizmetleri 24 saat açık mı?
Ülkemizin siber sınırlarını korumak için yerli ve milli ürünlerimizle 7 gün 24 saat çalışmaya devam ediyoruz.
BTK nereye bağlı?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTKK)Kuruluş tarihi29 Ocak 2000Önceki kurumTelekomünikasyon KurumuBağlılıkTürkiye Cumhuriyeti CumhurbaşkanlığıAdresEskişehir Yolu 10.Km No.:276 Çankaya / Ankara8 satır daha
BTK şikayet edince ne olur?
Şikayetiniz, hizmeti aldığınız satıcı/sağlayıcı tarafından Tüketici Şikayet Yönetim Sistemi (BTK) üzerinden 10 iş günü içerisinde cevaplandırılacaktır. Verilen cevapla sorun çözülemezse tüketici 10 gün içerisinde işletme çözümüne itiraz edebilir.
BTK e-Devlet onaylı mı?
Değerli yakınlarımız, e-devlet profilinizde belgeleriniz görüntülenmiyor.
BTK neyin kısaltılması?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu.
BTK kurum incelemesi ne kadar sürer?
Komisyonun şikâyet üzerine yapacağı soruşturmaya 60 gün içinde cevap vermesi öngörülmekle birlikte, resen yapacağı soruşturma için bir süre sınırı konulmamıştır.
BTK aramak ücretli mi?
800’lü numaralar, arayan kişiye herhangi bir ücret yansıtılmayan ve maliyeti 800’lü numaranın sahibi tarafından karşılanan numaralardır. 800 alan kodlarını arayan kullanıcılar bu aramalar için ücretlendirilmez. 800’lü telefonlar, ödemeli telefonlardan uzun mesafeli…
Telefonum BTK’ya kayıtlı mı?
Kayıt işlemi 120 gün sonra tamamlanmayan cihazlar iletişimden engellenecektir. Cihazınızı kaydetmeye uygun olup olmadığınızı kontrol etmek için bağlantıyı kullanabilirsiniz.
BTK nasıl iptal edilir?
Kampanyayı iptal etmek için BTK Akademi İPTAL yazıp 5555’e SMS gönderebilir veya Müşteri Hizmetleri, Türk Telekom uygulaması ve Mobil İnternet İşlemleri Merkezi’nden başvurunuzu iptal edebilirsiniz.
BTK nasıl ararım?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.
BTK kaçtan kaça çalışıyor?
Genel merkezimizdeki çalışma saatleri geçici olarak 10:00 – 16:00 olarak belirlenmiş olup, en az 45 kişi düzenli olarak çalışmaya devam edecektir.
BTK şikayet kaç günde cevaplanır?
İşletmeciler bu kanaldan ve doğrudan işletmeciye iletilen şikayetlere 15 gün içinde cevap vermek zorundadır. Alınan cevaplar BTK tarafından incelenecek ve mevzuata uygun olanlar tüketiciye iletilecektir.
BTK neyin kısaltılması?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu.
Evde telefon çekmiyor nereye başvurulur?
Türk Telekom Altyapı Hasar İhbar Hattı “08003140003” numarasıyla kullanıma açıldı.
BTK aramak ücretli mi?
800’lü numaralar, arayan kişiye herhangi bir ücret yansıtılmayan ve maliyeti 800’lü numaranın sahibi tarafından karşılanan numaralardır. 800 alan kodlarını arayan kullanıcılar bu aramalar için ücretlendirilmez. 800’lü telefonlar, ödemeli telefonlardan uzun mesafeli…
BTK neden Instagram’ı kapattı?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), 2 Ağustos 2024’te “kataloğun suçlarla uyuşmaması” gerekçesiyle Instagram’a erişimi engelledi.