İçeriğe geç

Alo 130 Ne Işe Yarar

Alo 130 nelere bakar?

Rapor edilebilecek sorunlar arasında; tarım, ticaret, inşaat, kırtasiye, tekstil makinelerinde meydana gelen arızalar, endüstriyel ve tıbbi gaz tüpleri, mutfak tüpleri, yangın söndürme cihazları gibi basınçlı ekipmanlar, sigorta, alarm cihazları ve lambalar gibi ATEX ürünleri yer almaktadır.

130 hattı nedir?

Ürün güvenliği bildirim ve şikayet numarası.

Bir firmayı nasıl şikayet edebilirim?

Bakanlığımız bünyesinde kurulan ‘Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’ tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildiği bir ‘çağrı merkezi’ işlevi görmektedir.

Asansör ile ilgili şikayeti nereye yapılır?

27 Ocak 2016 tarihinde yayımlanan Asansör Piyasa Gözetimi ve Denetimi Yönetmeliğinin uygulanmasına bağlı olarak ALO 130 Ürün Güvenliği Şikayet Hattı kurulmuştur. 2018 yılının ilk beş ayında bu hatta 1.028 çağrı alınmıştır.

Alo 175’i hangi durumlarda aramalıyız?

Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi uygulaması” olarak hizmet vermektedir.

Alo 130 nerenin?

Önemli telefon numaralarıYangın alarmı110176Merhaba, karayolları159130Sıhhi acil durum112177Telekomünikasyon santrali161131Merhaba, doktorum yanımda11317820 daha fazla hat

130 ne hatti?

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı X hakkında: “Alo 130 Ürün Güvenliği Şikayet Hattı” aktif / X.

184 şikayet edince ne olur?

İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde kontrol eder. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.

Ürün şikayeti nereye yapılır?

Tüketici uyuşmazlık çözüm komisyonları il ticaret müdürlükleri ve ilçe kaymakamlıklarında faaliyet göstermektedir.

CİMER hangi şikayetlere bakar?

Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.

Şikayet ettikten sonra ne olur?

Cumhuriyet savcılığı, şikâyetçinin başvurusu veya beyanı üzerine iddianın suç teşkil ettiği sonucuna varırsa derhal soruşturma başlatır. Soruşturma işlemleriyle deliller toplanır; tanıklar sorgulanır, deliller toplanır veya bilirkişi dinlenir, ilgili makamlara yakalama emri çıkarılır ve iddianın doğruluğu araştırılır.

Para iadesi yapmayan firmaya ne yapılır?

Şirket parayı iade etmezse ve tüketici işleminin bedeli kanunda belirlenen limitlerin altında kalırsa, işlemin yapıldığı veya tüketicinin ikametgahının bulunduğu yerdeki il veya ilçe tüketici hakem heyetlerine şikâyette bulunulması gerekir.

Asansör firmalarını kim denetliyor?

A tipi muayene kuruluşları, TS EN ISO/IEC 17020 standardına göre TÜRKAK tarafından akredite edilerek Bakanlığımızca yetkilendirilen ve ilgili idare(ler) (belediye veya il özel idareleri) ile protokol düzenleyerek asansörlerin periyodik muayenelerini gerçekleştiren kuruluşlardır.

Bina ile ilgili şikayetler nereye yapılır?

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, vatandaşlarla kişisel iletişim kurmak amacıyla 2013 yılında Alo 181 Çağrı Merkezi’ni faaliyete geçirdi. Bakanlığımız, yaşam kalitesini ve insan ve çevre ilkesini iyileştirmek için Çevre ve Şehircilik Vizyonu 2023 çerçevesinde Alo 181 aracılığıyla vatandaşlara haftanın 7 günü, günde 24 saat hizmet sunmaktadır.

Asansör telefon hattı zorunlu mu?

Asansör SOS telefon sisteminin kullanım alanları Asansör kabininde bulunan kişilerin, test/bakım aşamasında kabinde bulunan kişilerin, SOS durumu sırasında makine dairesinde bulunan kişilerin veya asansör boşluğunun dibinde bulunan bir teknisyenin istenmeyen bir durum sonrasında kontrol merkezi, itfaiye veya kurtarma ekibi ile haberleşebilmesi sağlanmalıdır.

Alo 170 hangi şikayetlere bakar?

Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170”i günün 24 saati, haftanın 7 günü arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sağlanan tüm hizmetler hakkında bilgi ve çözümler sunar.

Zabıtaya hangi konularda şikayet edilir?

Kaçak yapılaşma, seyyar satıcı şikâyetleri, kaçak istihdam, ruhsatsız işyerleri, sağlık, fırın, kaçak et, trafik, temizlik, başıboş hayvanlar, bozuk yol, hafriyat dökümü, ruhsatsız kazılar, çevre kanunlarına aykırılık, gürültü kirliliği, ilan, reklam ve benzeri konularda izinsiz yapılan şikâyetler…

184 şikayet edince ne olur?

İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde kontrol eder. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.

Komşu kime şikayet edilir?

155 ihbar numarasını arayarak polise ihbarda bulunabilirsiniz. Belediyenizdeki polise ihbarda bulunabilirsiniz. Alo 181’i arayarak Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na şikayette bulunabilirsiniz. Son olarak Sulh Hukuk Mahkemesi’ne dava açabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

casino metropol şişli escort escort ankara maltepe escort
Sitemap
google